BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »


My Photo
Pery Comot
Alor Setar, Kedah, Malaysia
Hello..!! 1 Name, 1000 Stories.. dats me.. :p Have a simple life but sometimes quite complicated.. All I wants, I'll get it.. Also like to b independent, love a good life. I live extravagantly and like everything around me to b beautifully crafted. I'm optimistic, have an excellent sense of humor and enjoy having my friends around me.
View my complete profile

Time Setting :


Love Notes to My Hubby..!!

DD, jgn tinggal BB lme2 auw?? BB akan rindu DD.. =( Mlm ni nmpknye, Totty jela teman BB tdo.. Garfield la tmpt BB plok.. Hmm..

Birth Month Say About Me =)

* Loyal and generous
* Patriotic
* Active in games and interactions
* Impatient and hasty
* Ambitious
* Influential in organisations
* Fun to be with
* Loves to socialise
* Loves praises
* Loves attention
* Loves to be loved
* Honest and trustworthy
* Not pretending
* Short tempered
* Changing personality
* Not egoistic
* Takes high pride in oneself
* Hates restrictions
* Loves to joke
* Good sense of humor
* Logical


Sunday, December 26, 2010

**PENYEKSAAN..

Si A dah jadi seorang yang panas baran time ni.. Aku dah xboleh berkawan dengan sesiapa.. Aku hanya boleh keluar bersamanya.. Hidup aku dah mula dikongkong.. Sedangkan sebelum ni aku bebas terbang dan bergerak ke mana sahaja yang aku suka..

Dan pada suatu hari, tahap kesabaran A dah sampai ke kemuncaknya bila aku terima mesej dari seseorang yang tidak aku kenali. Dia terus membuang handphone aku dan menolak aku sehingga terkena sebatang besi tajam dan terguris di bahagian tepi badan aku.. Berdarah.. Aku menangis dan kemudian dia meminta maaf dan cuba menenangkan aku yang tengah dalam kesakitan..

Beberapa hari kemudian, benda yang sama berulang.. Tapi kali ini lain sikit.. Dia bawa aku ke suatu tempat yang betul2 aku tidak sangka.. HIGHWAY ALOR SETAR-KUALA LUMPUR..!! Gila.. Dia berhentikan kereta dan menghalau aku keluar. Tapi sedikit pon aku tidak berganjak dari tempat dudukku.. Puas aku menangis lalu dia menghantar aku pulang semula.. Time tu keadaan dah mula tegang.. Dia dah tidak percayakan aku walau sedikit pon.. Aku still lagi bertahan.. Setelah peristiwa itu aku mula menjadi takut untuk bertemu dengannya.. Tapi aku tidak punyai pilihan lain selain menurut saja katanya..

Aku terpaksa bertemu dengannya lagi dan kali ini setiap pertemuan kami, aku terpaksa menahan kesakitan.. Kesakitan yang teramat sangat..!! Aku dipukul, ditampar, ditolak, ditendang, ditumbuk dan mcm2 lagi.. Ya Allah..!! Time tu hanya Tuhan yang tahu apa aku rasakan.. Peristiwa paling perit dan tragedis berlaku tatkala usia aku masih muda.. Semua gara-gara terpaksa..!! Sungguh aku tidak menyangka A sanggup melakukan perbuatan seperti binatang itu..!! Aku mula menyimpan dendam.. Sehingga satu saat aku terasa seperti mahu membunuhnya.. Tapi aku masih ingat siapa aku..

Malam terakhir aku bertemu dengannya sudah cukup membuatkan diri aku terseksa.. Orang di pasar malam menjadi saksi pergaduhan kami.. Dia menarik rambut aku sekuat hatinya dari belakang.. Salah seorang rakan aku cuba mententeramkan keadaan.. Dan dia akur kerana terlalu ramai mata memerhatikan perbuatannya.. Seperti biasa aku hanya mampu menangis..

 Keesokannya, famili aku mengetahui perkara sebenar.. Dan mereka mengambil keputusan untuk membuat police report.. A mengetahuinya lalu melarikan diri ke destinasi yang aku sendiri tidak tahu.. Alhamdulillah.. Akhirnya semua kembali seperti normal..

Tetapi masih ada lagi dugaan yang terpaksa aku hadapi selepas itu.. Apa dugaannya?? Ketahui episod seterusnya..

0 comments: